Traductor

Aquesta eina, Google Traductor, facilita la traducció automàtica dels continguts del web. El Fhag no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.

Hospital General de Granollers
Traductor

Aquesta eina, Google Traductor, facilita la traducció automàtica dels continguts del web. El Fhag no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.

Ets a: Portada / Comunicació / Notícies

8/11/2017

L’Hospital General de Granollers posa en marxa una nova campanya per potenciar l’ús de la seva APP

• Aquesta eina facilita informació àmplia i actualitzada sobre les proves i visites previstes a l’àrea de Consultes Externes de l’Hospital

• L’aplicació permet demanar canvis en la citació


Granollers, 8 de novembre de 2017. L’Hospital General de Granollers inicia una campanya per potenciar l’ús de l’APP del centre amb l’objectiu de millorar la comunicació amb el seu usuari. A través d’aquesta eina, el ciutadà disposa d’informació àmplia i actualitzada sobre les seves proves i visites, així com de les persones al càrrec seu (pares, fills, etc.), prèvia autorització. També té a la seva disposició un canal àgil per tramitar canvis de visita, així com un indicador dels temps d’espera de les urgències de l’Hospital i d’Urgències Centre.

Actualment, l’Hospital prioritza la comunicació amb els usuaris a través del correu electrònic, però la Llei Orgànica de Protecció de Dades (LOPD) limita la informació que se li pot oferir a través d’aquest canal, ja que no permet informar sobre el nom del servei on tindrà lloc la cita o la preparació que ha de dur a terme l’usuari per realitzar la prova o visita. És per aquest motiu, que l’Hospital potencia l’APP perquè permet donar una informació més completa al ciutadà, ja que no està subjecte a aquestes limitacions de LOPD.

Un altre benefici que contempla l’APP és que permet comunicar a l’usuari els seus canvis de citació a través de missatges emergents al seu mòbil en el mateix dia que es produeixen els canvis.

Com comunica l’usuari?
Amb aquesta acció, l’Hospital General de Granollers aposta per una solució mòbil per millorar l’atenció amb el pacient, tenint en compte que, és més extens l’ús de les tecnologies a través d’aquests dispositius (tauleta, ordinador, telèfon mòbil).

Com donar-se d’alta?
L’APP està accessible, tant per dispositius mòbils com per tauletes, a través de la pàgina web de l’Hospital www.fphag.org o bé mitjançant Google Play (dispositius Android) o App Store (dispositius Apple).

Una vegada descarregada l’aplicació és necessari passar per qualsevol taulell d’informació de l’Hospital per tal de tramitar l’accés a la part confidencial de l’APP, per consultar dades sobre proves i visites.


Més informació sobre l’APP de l’Hospital: procés per instal·lar-la i per donar-se d’alta a l’àrea privada.

Pujar