Traductor

Aquesta eina, Google Traductor, facilita la traducció automàtica dels continguts del web. El Fhag no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.

Hospital General de Granollers
Traductor

Aquesta eina, Google Traductor, facilita la traducció automàtica dels continguts del web. El Fhag no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.

Ets a: Portada / Comunicació / Notícies

31/10/2014

L'Hospital General de Granollers obté tres certificats de qualitat ISO 9001:2008

Els Serveis de Laboratori Clínic, Farmàcia i Anatomia Patològica de l’Hospital General de Granollers han obtingut el certificat per la norma ISO 9001:2008 atorgat per l’empresa APPlus.

La certificació és un element que ajuda a millorar el servei de manera contínua posant de manifest el compromís de l’Hospital amb la qualitat i que implica la implantació d’un Sistema de Gestió de la Qualitat segons la norma UNE-EN ISO, on els equips certificats demostren la seva capacitat per realitzar els seus serveis satisfent els requisits dels professionals del centre i els reglamentaris aplicables i basat en el cicle de millora contínua PDCA (Planificar, Fer, Comprovar, Actuar).
La certificació ISO de diferents serveis centrals es realitza i s’alinea en el context de l’Acreditació hospitalària i el Pla Estratègic Institucional 2013 – 2017.

Aquest procés ha implicat a tots els professionals dels serveis que han participat elaborant procediments, registres, indicadors, detectant oportunitats a diferents problemes i implantant les accions corresponents de millora en eficiència.
Pel que fa a la norma ISO, és una norma de reconeixement internacional que marca un conjunt de directrius per a la gestió de qualitat, basat en un enfocament de gestió per processos i en la millora contínua de la qualitat mitjançant l’ús d’indicadors. Aquesta, permet millorar la imatge dels serveis oferts, afavorir el seu desenvolupament i consolidar la seva posició, augmentar la satisfacció dels professionals, accedir a acords de qualitat concertada amb ells i augmentar la seva motivació i participació, a més de millorar la gestió dels recursos.
 

Pujar