Traductor

Aquesta eina, Google Traductor, facilita la traducció automàtica dels continguts del web. El Fhag no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.

Hospital General de Granollers
Traductor

Aquesta eina, Google Traductor, facilita la traducció automàtica dels continguts del web. El Fhag no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.

Ets a: Portada / Comunicació / Notícies

12/11/2014

L’Hospital General de Granollers instal•la pantalles als serveis d’urgències per informar als usuaris sobre els temps d’espera aproximats

L’Hospital General de Granollers ha instal·lat als Serveis d’Urgències un nou equipament informàtic connectat a la xarxa del centre on es proporciona a través d’una pantalla els temps d’espera aproximats de les urgències no greus.

Aquest dispositiu informa als usuaris del temps de demora, un cop se’ls ha fet la primera valoració (triatge), tant del Servei d’Urgències de l’Hospital com les del Centre (Av. del Parc) per les especialitats:

- Medicina no greu (Hospital General i Urgències Centre)
- Cirurgia
- Traumatologia (Hospital General i Urgències Centre)
- Pediatria
- Psiquiatria
- Oftalmologia (només de dilluns a divendres)
- Ginecologia i Obstetrícia

Aquest servei que també es pot consultar a través del portal web www.fphag.org i a través de l’aplicació mòbil Hospital
Granollers, és una mostra més de la voluntat d’oferir als usuaris serveis més accessibles, transparents i personalitzats a través de les noves tecnologies tal i com contempla el Pla de Salut del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

L’Hospital General de Granollers i les tecnologies de la informació
El passat mes de juny es va presentar l’aplicació per a dispositius mòbils Hospital Granollers, una eina digital que té com a objectiu facilitar informació rellevant als ciutadans i la possibilitat de gestionar les visites d’atenció ambulatòria que puguin tenir programades, tant personals com de familiars. Des de que es va posar en marxa prop de 1.000 usuaris han descarregat l’aplicació, que és gratuïta i està disponible en Android i IOS (Apple).

Actualment des de la Direcció d’Organització i Sistemes d’Informació de l’Hospital s’està treballant en una segona fase per incloure més funcionalitats com petits qüestionaris adreçats als pacients sobre l’evolució de les seves malalties per millorar la qualitat assistencial que se’ls ofereix.
 

Pujar